هنوز نیومده ولی بردیا هنوز نیومده ولی بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

بردیا جونممممممممم

بعد از کلی وقت......

1390/11/11 14:30
نویسنده : سمانه - امیر
773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اخرین مطلبی که وارد این وبلاگ شده مربوط به تاریخ 27 بهمن 1389 است!!!!!.....چرا دیگه ادامه داده نشد !!!!! بعد از سونو هفته 20 معلوم شد که تو دخملی ......منم که کلی ذوق کردم .....البته پسر هم بودی فرقی واسم نداشت من کلی دوست داشتم وقتی رفتیم سونو و گفت دخمله با اینکه دخمل دلم میخواست ولی به بابا میگفتم حس میکنم یه پسر به اسم بردیا از دست دادم دلم واسش تنگ میشه......یه کم ناراحت بودم ت چند روز اخه 2 ماه من با پسرم زندگی کردم.....

بعد اون افتادیم تو تکاپو یافتن اسم دخمل....اخه کلی بالا و پایین کرده بودیم و بردیا واست تصویب شده بود.......خیلی پیدا کردن اسم دخمل سخت بوددددددددددددددددد..... باید سنگین می بود ...تو فارسی و انگلیسی خوب تلفظ میشد......لوس نباشه......خیلی تکراری نباشه.....تو بزرگی و بچگی صدات میکنن خوب باشه......معنی خوبی داشته باشه ......تقریبا همه پسند باشه......بلاخره اسمت شد کیمیا و وقتی اسم قشنگت تصویب شد واست یه وبلاگ به همین نام درست کردم : http://kimya.niniweblog.com/

ولی این وبلاگ رو هم نگه میدارم واسه داداشی اگه داداشی در کار باشه هههههههچشمک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)