هنوز نیومده ولی بردیا هنوز نیومده ولی بردیا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

بردیا جونممممممممم

هفته 18

1389/11/20 15:04
نویسنده : سمانه - امیر
846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این وبلاگو واسه پسر جونم درست کردم الان تقریبا ۱۸ هفتشه.....

هر روز سعی می کنم حسمو به این موجود دوست داشتنی بگم تا بعدها هم خودم کیفشو کنم هم این جوجه کوچولو....

امروز مامان رفت نمره ها رو بده دانشگاه مجبور بود با مترو بره لهت کردم این خانوما ....من نمیدونم بازار چه خبره این قدر این ایستگاه شلوغه ایشالا که اذیت نشده باشی عزیزم

دیشب حالم خیلی بد بود صبحش که گلاب به روتون بالا آوردم، شب هم انگار که داشتی جونم رو میکشیدی منم ۹:۳۰ رفتم خوابیدم که بیش از این زجر نکشم...

با همه این احوالم دوست دارم جوجه مامان.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

کتابخانه الکترونیکی
15 بهمن 92 12:53
سلام قالب میخوای بنر میخوای بیا اینجا با نازلترین قیمت قالب حرفه ای فقط 15000 تومان و نیمه حرفه ای 10000 تومان و بنر 4000 تومان بیا سربزن یه بار امتحان کنی مشتری میشی حتما بیا. وای همین الان خبر دادن به مناسبت ده فجر %15 تخفیف به شما تعلق میگیرد. به امید دیدار. سالم و سرحال در پناه امام حق